logomuruvvatuyi 1

Tarbiya-ta’lim jarayonini tashkil etish

Tarbiya-ta’lim jarayonini tashkil etish

  1. Vasiylikka olinganlarni ta’minlash, tarbiyalash va o‘qitish tartibi ularning individual xususiyatlari, yoshi, jinsi, ruhiy va jismoniy holatini hisobga olgan holda belgilanadi.

Maishiy shart-sharoitlar reabilitatsiya jarayoniga ko‘maklashishi, vasiylikka olingandagi emotsional zo‘riqishni yo‘qotish uchun sharoitlar yaratishi kerak.

  1. Vasiylikka olinganlarni o‘qitishning maxsus dasturi bo‘yicha hayotiy ko‘nikmalarga o‘rgatish “Muruvvat” bolalar internat uyi tarbiyachilari tomonidan, zarurat bo‘lganda esa, ixtisoslashtirilgan ta’lim muassasalari, shuningdek sog‘liqni saqlash, madaniyat, sport muassasalari va boshqa tashkilotlar pedagoglarini jalb etgan holda amalga oshiriladi.
  2. Ta’limning har bir bosqichida o‘qitish yoshi va davomiyligi tibbiy-psixologik-pedagogik komissiya tomonidan belgilanadi. Har bir bosqichdagi o‘qitishning davomiyligi to‘g‘risidagi qaror “Muruvvat” bolalar internat uyining tibbiy-psixologik-pedagogik komissiyasi tomonidan qabul qilinadi.
  3. Vasiylikka olinganlarning ta’lim-tarbiya jarayoni yakka tartibdagi maxsus dasturlar bo‘yicha, ularning rivojlanishidagi nuqsonlarni hisobga olgan holda tashkil etiladi.
  4. Tibbiy-pedagogik asoslash bilan ta’minlangan kun tartib-qoidalari ta’lim, mehnat, hordiq va turli tadbirlarni uyg‘unlashtirgan holda amalga oshiriladi, nogironligi bo‘lgan bolalar hayot faoliyatini cheklash darajasini hisobga olgan holda tuziladi.

Vasiylikka olinganlarning mehnat tarbiyasi o‘qitishni mehnat ko‘nikmalariga ega bo‘lish bilan uyg‘unlashtirish asosida ushbu «Muruvvat» bolalar internat uyining tibbiy-reabilitatsiya komissiyasi tomonidan tuzilgan nogironligi bo‘lgan bolani rivojlantirish va reabilitatsiya qilish yakka tartibdagi dasturiga muvofiq, tibbiy ko‘rsatkichlar va pedagogik tavsiyalarni hisobga olgan holda, ularning intellektual, jismoniy va ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirish maqsadida amalga oshiriladi.